8 zasad pracy Doradcy Balt Credit

Spis treści

Aktualności

8 zasad pracy Doradcy Balt Credit
W trakcie procesu uzyskania pożyczki doradztwo klientowi stanowi kluczową rolę. Wybór o odpowiedniej oferty, która w jak najlepszym stopniu zadowoli wymagania klienta i będzie najlepiej dopasowana do jego sytuacji. Poniżej przedstawiamy siedem głównych cech naszej firmy, które wyróżniają ją spośród innych i pokazują, że Balt Credit jest wszechstronną i dobrze zorganizowaną firmą, , która przede wszystkim traktuje klienta jak partnera.

  1. Primum non nocere, czyli „po pierwsze nie szkodzić”. Ta prosta dewiza zawsze towarzyszy pracy naszych doradców. Jesteśmy nastawieni przede wszystkim na to, aby pożyczka w Balt Credit pomagała naszym klientom w realizacji inwestycji, pomysłów na biznes, czy też wyjściu z kłopotów finansowych.

  2. Indywidualne podejście. Sytuacje w jakich firma może potrzebować pomocy finansowej są bardzo różne. Niejednokrotnie do realizacji inwestycji, poprawy sytuacji finansowej, lub też na samo założenie działalności potrzebna jest szybka pożyczka. Dlatego nasi doradcy skrupulatnie i rzeczowo zbierają informacje od klienta w celu doboru najwłaściwszej oferty. W zależności od zdolności finansowych klienta elastycznie dobieramy wielkość raty kapitałowej, stosując również raty balonowe. Nasi doradcy zawsze dobierają parametry pożyczki dostosowane do sytuacji klienta.

  3. Klient nie tylko klientem, ale również partnerem. W rozmowach dotyczących wsparcia finansowego nie traktujemy naszych klientów zdawkowo. Informujemy ich o wszelkich rozwiązaniach, proponujemy najlepsze wyjścia z sytuacji, jak również na bieżąco omawiamy wszystkie kwestie dotyczące pożyczki. Dzięki temu klient staje się w tym procesie naszym partnerem, mającym duży wpływ na wynik sprawy.

  4. Doradco kompleksowe. Nasi doradcy nie porzucają klienta z chwilą wypełnienia wniosku o pożyczkę. Są obecni podczas całego procesu uzyskiwania jej, jak również w trakcie jej trwania. Dlatego w przypadku jakichkolwiek komplikacji, pytań lub nieprzewidzianych okoliczności, są zawsze do dyspozycji klienta.

  5. Kto pyta nie błądzi. Często proces uzyskania pożyczki wydaje się zawiły, a stosy papierów przytłaczające. Dlatego nasi doradcy dbają o to, aby nasi klienci nie czuli się zagubieni i udzielają odpowiedzi na każde pytanie, jednocześnie tłumacząc przebieg procesu i zapisy w umowie tak, aby nasz klient miał jak najwięcej informacji przekazanych w przystępny sposób.

  6. Potrafimy powiedzieć „nie”. Nie wykorzystujemy trudnej sytuacji naszych klientów. Jeżeli po analizie sytuacji okaże się, że nie będziesz w stanie spłacić pożyczki, zaproponujemy niższą kwotę. Warto również zaznaczyć, że przy analizie dokumentów finansowych jesteśmy dużo bardziej elastyczni niż banki, stawiając dobro klienta na pierwszym miejscu.

  7. Działamy zgodnie z prawem. Pożyczki udzielamy w formie aktu notarialnego, dzięki czemu nasi klienci mogą być spokojni o przejrzystość swojej sytuacji. Dodatkowo, wpisujemy pożyczkę na IV dział księgi wieczystej, dzięki czemu nie ma zagrożenia przewłaszczeniem nieruchomości w wypadku nie spłacenia zobowiązania. Warto również zaznaczyć, iż pożyczek udzielamy firmom lub osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą już od pierwszego dnia.

  8. Pragniemy, aby Ci się udało. Udzielając pożyczki zależy nam przede wszystkim na tym, aby nasi klienci spłacili je i mogli cieszyć się sukcesem.
Spis treści