Jak budować długotrwałe relacje z klientem?

Spis treści

Aktualności

Jak budować długotrwałe relacje z klientem?

Jak budować długotrwałe relacje z klientem?

Oprócz odpowiedniej oferty i wiedzy na jej temat, dobry pośrednik musi utrzymywać relacje ze swoimi klientami. Po pierwszej wizycie, gdy człowiek znajduje u niego finansowanie, musimy dbać o to, aby wracał, gdy będzie potrzebował pożyczki w przyszłości.

Kompleksowa informacja dotycząca produktów


Podstawą w relacjach z odwiedzającymi nas ludźmi jest informacja. Zainteresowana osoba musi otrzymywać wszelkie dane na temat naszych produktów. Doradca finansowy służy radą w temacie finansowania i jest gotów w każdej chwili rozwiać wszelkie wątpliwości. Balt Credit ma zróżnicowaną ofertę pożyczek, od hipotecznych po konsolidacyjne. Znajomość ich jest podstawowym atutem pośrednika.

Zaufanie


Równie istotną sprawą w tej pracy jest budowanie zaufania klientów. Pośrednik nie może skupiać się na jednorazowej sprzedaży, a na budowaniu relacji. O wiele większe korzyści możemy odnieść, gdy będziemy mieli grupę powracających do nas osób niż jak skupimy się na ciągłym szukaniu potencjalnych pożyczkobiorców. Podstawą w budowaniu relacji jest słuchanie naszych gości i proponowanie odpowiednich dla nich produktów.

Najważniejsza jest równowaga.


W pracy pośrednika oczywiście nie jest możliwe skupiać się jedynie na odpowiednich relacjach. Jest to ważna sprawa, natomiast musimy dbać o poziom sprzedaży. Konieczne jest znalezienie równowagi między dbaniem o nią, a odpowiednią obsługą klientów. Dlatego tak ważne jest wyczucie. Klient musi być odpowiednio obsłużony, właśnie po to aby to do niego zwracał się o pomoc w trakcie problemów finansowych.

Spis treści