Aktualności
Najważniejsze są potrzebyklienta
Kiedy przychodzi do nas klient w poszukiwaniu finansowania musimy skupić całą swoją uwagę na jego potrzebach. Dobrze je zrozumieć i dopiero wtedy zaproponować odpowiednie finansowe rozwiązanie. Czasami jednak zdarza się, że przy wyborcze odpowiedniej pożyczki popełniamy podstawowy błąd. Swój interes stawiamy ponad interesem gościa.
Każdy pośrednik na początku miesiąca staję przed sprzedażowym celem jaki musi osiągnąć. Chce dać z siebie wszystko, aby obsłużyć jak największą liczbę klientów z jak najlepszą skutecznością. Cechą dobrego sprzedawcy jest umiejętność odpowiedniego nakierowania klienta. Klient musi czuć, że pracujemy dla niego i robimy wszystko, aby wyszedł od nas zadowolony i znalazł antidotum na swoje problemy finansowe.
Kluczowe jest badanie potrzeb. Pośrednik musi być zawsze krok przed klientem. To jak gra w szachy. Kolejne, zadawane pytania muszą pomóc mu uświadamiać sobie czego tak naprawdę szuka, z jakich możliwości finansowych w jego sytuacji może skorzystać. Każdy klient jest inny, więc pożądaną cechą u agenta jest elastyczność i umiejętność dopasowania się do rozmówc.
Klient musi być w centrum. To my jesteśmy dla niego, a nie on dla nas! Swój cel osiągniemy tylko wtedy, jak wyjdzie on od nas zadowolony. Wówczas, jest duża szansa na to, że poleci nas swoim znajomym. A każdy wie, że „polecenia” to najpewniej i najlepsza promocja naszej pracy.
Cel kontra realna potrzeby klienta
Każdy pośrednik na początku miesiąca staję przed sprzedażowym celem jaki musi osiągnąć. Chce dać z siebie wszystko, aby obsłużyć jak największą liczbę klientów z jak najlepszą skutecznością. Cechą dobrego sprzedawcy jest umiejętność odpowiedniego nakierowania klienta. Klient musi czuć, że pracujemy dla niego i robimy wszystko, aby wyszedł od nas zadowolony i znalazł antidotum na swoje problemy finansowe.
Krok przed klientem
Kluczowe jest badanie potrzeb. Pośrednik musi być zawsze krok przed klientem. To jak gra w szachy. Kolejne, zadawane pytania muszą pomóc mu uświadamiać sobie czego tak naprawdę szuka, z jakich możliwości finansowych w jego sytuacji może skorzystać. Każdy klient jest inny, więc pożądaną cechą u agenta jest elastyczność i umiejętność dopasowania się do rozmówc.
Złota zasada
Klient musi być w centrum. To my jesteśmy dla niego, a nie on dla nas! Swój cel osiągniemy tylko wtedy, jak wyjdzie on od nas zadowolony. Wówczas, jest duża szansa na to, że poleci nas swoim znajomym. A każdy wie, że „polecenia” to najpewniej i najlepsza promocja naszej pracy.