Pierwsze wrażenie kluczowe w pozyskaniu klienta

Spis treści

Aktualności

Pierwsze wrażenie kluczowe w pozyskaniu klienta

Pierwsze wrażenie kluczowe w pozyskaniu klienta

Dobry pośrednik oprócz dobrej oferty, powinien stwarzać dobre wrażenie na klientach. Mimo, że jest to oczywiste, wiele osób o tym zapomina i nie zwraca na to uwagi. Nikt z nas przychodząc do biura jako klient nie chciałby zastać tam nieporządku i nabrać wrażenia, że nie jest traktowany poważnie.

Waga pierwszego wrażenia.


Dzisiejsza nauka nie pozostawia złudzeń. To pierwsze sekundy z nowo poznaną osobą ważą nad tym jak ta znajomość będzie się rozwijała. To słowa, głos i gestykulacja są kluczowym aspektem zawarcia znajomości. Przekładając to na realia zawodowe: im lepsze wrażenie wywrzemy na kliencie, tym łatwiej będzie nam osiągnąć swój cel.

Jak to osiągnąć?


Pierwsza i najważniejsza rzecz w tej materii to energia. Gdy osoba w potrzebie przychodzi do naszego biura, musi wiedzieć, że wita ją osoba pełna wigoru i pewna siebie. Powinniśmy przywitać naszego gościa z szerokim uśmiechem już po samym przekroczeniu progu biura. Niech wie, że jesteśmy gotowi do działania i mamy receptę na jego problem. Chyba nikt nie chciałby być obsługiwany przez ponurą osobę, bez chęci do życia. Badania mówią, że pierwsze wrażenie kształtuje się do 30 sekund. Tak więc samym przywitaniem i postawą możemy zapewnić sobie pomyślną sprzedaż. Każdemu oczywiście może zdarzyć się gorszy dzień, natomiast dbajmy o to, żeby nawet w takim momencie wykrzesać z siebie jak najwięcej, by koniec miesiąca był dobrym dniem.

Spis treści