Spadek motywacji, czyli pułapki w które może wpaść pośrednik finansowy

Spis treści

Aktualności

Spadek motywacji, czyli pułapki w które może wpaść pośrednik finansowy

Spadek motywacji, czyli pułapki w które może wpaść pośrednik finansowy

W pracy pośrednika finansowego czeka na nas wiele wyzwań. Oprócz ciągłego rozwijania wiedzy produktowej i umiejętności interpersonalnych, musimy uważać, aby nieustannie podtrzymywać motywację do zdobywania nowych klientów. Jest kilka sytuacji, na które pośrednik finansowy musi zwracać uwagę.

Spadek motywacji po dobrym początku miesiąca.


Praca pośrednika finansowego polega przede wszystkim na sprzedaży. Im więcej pożyczek i kredytów udzielimy, tym większa będzie nasza pensja. Zdarza się, że udaję nam się osiągnąć zamierzony cel już na początku miesiąca. Jest to oczywiście sytuacja pożądana przez każdego, natomiast nie możemy wtedy spocząć na laurach i przez resztę miesiąca pracować już na pół gwizdka. Musimy dbać o naszą motywację niezależnie od osiągniętego już wyniku.

Spadek motywacji po kilku rezygnacjach.


Podobnie jest w momencie, gdy klienci po uzyskaniu oferty finansowania rezygnują. Dzieje się tak z przeróżnych powodów, nie może to jednak wpływać na naszą pracę. Zdarza się, że nawet kilku klientów w niedługim czasie zrezygnuje z naszej propozycji. Do każdego klienta trzeba jednak podejść indywidualnie. Jak przychodzi on do naszego biura, musi czuć, że jesteśmy w tym momencie dla niego i zrobimy wszystko, żeby mu pomóc. To co działo się wcześniej nie może mieć wpływu na jakość naszej pracy.

Przeświadczenie, że nie trzeba się rozwijać, aby zdobywać klientów.


Na sam koniec sytuacja, gdy idzie nam dobrze cały czas. Trafiamy na klientów zainteresowanych na początku jak i na końcu miesiąca, którzy nie rezygnują przy podpisaniu umowy. Wtedy częstym błędem jest myśl, że ta sytuacja już nie ulegnie zmianie i nie musimy już nic polepszać. Dobry pośrednik powinien rozwijać się cały czas i na bieżąco odpowiadać na potrzeby rynku.
Spis treści