KARIERA

Wraz z ewolucją rynków finansowych oraz zmieniającymi się potrzebami Klientów, Balt Credit kładzie nacisk na stały rozwój umiejętności swoich Pracowników. Naszym celem jest dostarczanie najlepszych usług oraz produktów w branży pożyczek pod zabezpieczenie nieruchomości, dla przedsiębiorców. Jednak nawet najlepsza strategia niewiele znaczy bez profesjonalnej kadry, gotowej na realizację celów firmy. Dla nas najważniejszy jest kapitał wiedzy – to obopólna korzyść, dla firmy oraz dla naszych Doradców.

Jesteś osobą ciekawą nowych wyzwań biznesowych i chcesz podążać ścieżką kariery w finansach? Zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy w Balt Credit.

Aktualne oferty pracy

DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO (WARSZAWA)

Miejsce pracy: Warszawa
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę, B2B

Czego oczekujemy:

• aktywnego dążenia do celów, chęci do pomnażania wiedzy i rozwoju osobistego.
• znajomości technik sprzedażowych
• umiejętności organizacji pracy własnej
• doświadczenia przy sprzedaży poza bankowych produktów finansowych
• mile widziane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, ekonomia, finanse, bankowość)
• znajomości języków obcych (angielski, rosyjski)

Zakres obowiązków:

• realizacja celów sprzedażowych i strategicznych
• budowanie własnej sieci dystrybucyjnej
• finalizacja zleconych przez firmę wniosków oraz klientów własnych

Co oferujemy:

• pracę w przyjaznym zespole, w komfortowym biurze, w samym sercu stolicy
• atrakcyjną podstawę wynagrodzenia oraz prowizję od uzyskanych wyników
• aktywne uczestnictwo w organizacji i realny wpływ na kierunek rozwoju firmy
• szkolenia poszerzające wiedzę branżową
• możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie finansowej

GŁÓWNA KSIĘGOWA/GŁÓWNY KSIĘGOWY (WARSZAWA)

Miejsce pracy: Warszawa
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę, B2B

Czego oczekujemy:

• skrupulatności i staranności
• przynajmniej kilkuletniego doświadczenia w prowadzeniu ksiąg firmy z branży finansowej
• umiejętności organizacyjnych
• wyższego wykształcenia (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, audyt)
• znajomości języków obcych (angielski, rosyjski)

Zakres obowiązków:

• prowadzenie ksiąg rachunkowych firmy
• raportowanie przed urzędami
• raportowanie przed Zarządem
• całościowe kontrolowanie przepływów pieniężnych
• współpraca z biegłymi rewidentami
• śledzenie zmian w przepisach prawnych
• zarządzanie dokumentacją kadrowo-płacową

Co oferujemy:

• pracę w przyjaznym zespole, w komfortowym biurze, w samym sercu stolicy
• konkurencyjną podstawę wynagrodzenia
• szkolenia poszerzające wiedzę branżową
• aktywne uczestnictwo w życiu i realny wpływ na kierunki rozwoju firmy
• możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie finansowej