Zapoznaj się z naszą ofertą pozabankowych pożyczek pod zastaw nieruchomości
Nie wymagamy zdolności kredytowej w ujęciu bankowym. Patrzymy na firmę pod kątem obrotu nie dochodu. Akceptujemy stratę w wynikach finansowych
Weryfikujemy tak naprawdę tylko ostatnie kilka miesięcy działania firmy. Nie badamy całej historii przedsiębiorstwa. Nie wymagamy dokumentów historycznych.
Nie weryfikujemy baz Biura Informacji Kredytowej, ani nie wpisujemy się do tych baz. Jako firma pozabankowa odcinamy się od systemu scoringowego/raitingowego stosowanego w bankach.
Nie weryfikujemy baz dłużników, dla nas liczy się sytuacja finansowa klienta tu i teraz, oraz to co proponuje jako zabezpieczenie transakcji.
Akceptujemy wszystkie branże, nawet te uważane za “branże podwyższonego ryzyka” czy “branże wykluczone”.
Niepełne dokumenty finansowe nie są dla nas problemem, weryfikujemy tylko kilka ostatnich m-c. Jeśli klient nie może pokazać dokumentów finansowych w zastępstwie zaakceptujemy wyciągi z konta firmowego.
Zabezpieczamy się wyłącznie na hipotece nieruchomości. Jest to identyczna forma zabezpieczenia jak ta stosowana w bankach. Klient pozostaje właścicielem nieruchomości, może ją wynająć, wyremontować, podzielić, czy nawet sprzedać.
Nasz proces decyzyjny jest niezwykle krótki, gdyż nie wymagamy zbędnych dokumentów, ani nie przeprowadzamy skomplikowanych analiz. Średni czas uruchomienia pożyczki od momentu złożenia wniosku to 5 dni.
Przy weryfikacji obrotu firmy do każdego tematu podchodzimy indywidualnie. Możemy zastosować uśrednienie obrotów i przyjmujemy argumentacje klientów.
Rozumiemy sezonowość i wielu naszych klientów prowadzi ten typ działalności. Zawieszanie działalności poza sezonem nie stanowi dla nas problemu. Finansujemy przedsiębiorców podczas odwieszania działalności na początku nowego sezonu mimo, że jeszcze nie ma przychodów.
Akceptujemy jako zabezpieczenie nieruchomość należącą do osoby trzeciej. Właściciel nieruchomości występuje w pożyczce jako dłużnik rzeczowy. Właścicielem nieruchomości może być zarówno osoba fizyczna jak i osoba prawna.
Akceptujemy firmy od 1 dnia działalności gospodarczej. Finansujemy klientów którzy przechodzą z umowy o pracę na własną działalność, finansujemy firmy przekształcające się z JDG na spółkę kapitałową.
Proces: Klient rozpoczyna aplikację, wypełniając prosty formularz online. Formularz ten obejmuje podstawowe informacje dotyczące zapotrzebowania i nieruchomości.
Wymagane Dokumenty: Brak specjalnych dokumentów na tym etapie. Wystarczą podstawowe informacja o nieruchomości.
Proces: Klient rozpoczyna aplikację, wypełniając prosty formularz online. Formularz ten obejmuje podstawowe informacje dotyczące zapotrzebowania i nieruchomości.
Wymagane Dokumenty: Brak specjalnych dokumentów na tym etapie. Wystarczą podstawowe informacja o nieruchomości.
Proces: Na podstawie przesłanych danych przeprowadzana jest wstępna ocena nieruchomości, na tym etapie możliwe są dodatkowe pytania lub uzupełnienia.
Wymagane Dokumenty: Uzupełnienia i wyjaśnienia dotyczące nieruchomości.
Proces: Klient otrzymuje decyzję wstępną. W przypadku pozytywnej decyzji, przechodzi do kolejnego etapu i otrzymuje kalkulacje.
Wymagane Dokumenty: Brak dodatkowych dokumentów na tym etapie.
Proces: Klient otrzymuje kalkulacje pożyczki. Po akceptacji należy dostarczyć zestaw dokumentów prawnych, w tym podstawę nabycia oraz inne dokumenty wymagane do decyzji ostatecznej i napisania umowy.
Wymagane Dokumenty: Lista dokumentów dostarczana indywidualnie klientowi.
Proces: Po dostarczeniu wszystkich dokumentów i informacji, wydawana jest decyzja ostateczna o przyznaniu pożyczki. Mogą być wymagane dodatkowe wyjaśnienia.
Wymagane Dokumenty: Ostateczne uzupełnienia i wyjaśnienia.
Proces: Po przyznaniu ostatecznej decyzji pozytywnej, umawiane jest podpisanie umowy pożyczki. Klient otrzymuje draft umowy mailem przed podpisaniem.
Wymagane Dokumenty: Oryginały dokumentów do wglądu przy umowie zgodnie z przygotowaną listą.
Proces:Po podpisaniu umowy, rejestrowany jest wniosek o wpis hipoteki oraz wypłacane są środki z pożyczki.
Wymagane Dokumenty: Brak dodatkowych dokumentów na tym etapie.
Proces: Klient rozpoczyna aplikację, wypełniając prosty formularz online. Formularz ten obejmuje podstawowe informacje dotyczące zapotrzebowania i nieruchomości.
Wymagane Dokumenty: Brak specjalnych dokumentów na tym etapie. Wystarczą podstawowe informacja o nieruchomości.
Proces: Klient rozpoczyna aplikację, wypełniając prosty formularz online. Formularz ten obejmuje podstawowe informacje dotyczące zapotrzebowania i nieruchomości.
Wymagane Dokumenty: Brak specjalnych dokumentów na tym etapie. Wystarczą podstawowe informacja o nieruchomości.
Proces: Klient rozpoczyna aplikację, wypełniając prosty formularz online. Formularz ten obejmuje podstawowe informacje dotyczące zapotrzebowania i nieruchomości.
Wymagane Dokumenty: Brak specjalnych dokumentów na tym etapie. Wystarczą podstawowe informacja o nieruchomości.
Proces: Klient rozpoczyna aplikację, wypełniając prosty formularz online. Formularz ten obejmuje podstawowe informacje dotyczące zapotrzebowania i nieruchomości.
Wymagane Dokumenty: Brak specjalnych dokumentów na tym etapie. Wystarczą podstawowe informacja o nieruchomości.
Proces: Klient rozpoczyna aplikację, wypełniając prosty formularz online. Formularz ten obejmuje podstawowe informacje dotyczące zapotrzebowania i nieruchomości.
Wymagane Dokumenty: Brak specjalnych dokumentów na tym etapie. Wystarczą podstawowe informacja o nieruchomości.
Proces: Klient rozpoczyna aplikację, wypełniając prosty formularz online. Formularz ten obejmuje podstawowe informacje dotyczące zapotrzebowania i nieruchomości.
Wymagane Dokumenty: Brak specjalnych dokumentów na tym etapie. Wystarczą podstawowe informacja o nieruchomości.
Proces: Klient rozpoczyna aplikację, wypełniając prosty formularz online. Formularz ten obejmuje podstawowe informacje dotyczące zapotrzebowania i nieruchomości.
Wymagane Dokumenty: Brak specjalnych dokumentów na tym etapie. Wystarczą podstawowe informacja o nieruchomości.
Proces: Klient rozpoczyna aplikację, wypełniając prosty formularz online. Formularz ten obejmuje podstawowe informacje dotyczące zapotrzebowania i nieruchomości.
Wymagane Dokumenty: Brak specjalnych dokumentów na tym etapie. Wystarczą podstawowe informacja o nieruchomości.
Tak, Balt Credit zapewnia wsparcie finansowe dla nowych firm już od pierwszego dnia ich działalności.
Balt Credit oferuje pożyczki na nieruchomości w miejscowościach z populacją powyżej 40 000 mieszkańców, przy LTV (Loan to Value) do 60%. Jednak są to warunki przybliżone i do każdej nieruchomości podchodzimy indywidualnie, nawet jak nie spełnia powyższych warunków brzegowych.
Proces w skrócie składa się z czterech etapów: wstępnej analizy, wstępnej decyzji, decyzji ostatecznej i finalizacji umowy, w tym jest podpisanie umowy i wypłata środków.
Tak, oferujemy pożyczki inwestycyjne, które pozwalają na pozyskanie środków na rozwój biznesu i inwestowanie w nowe projekty.
Tak, klient jest z góry informowany o wszystkich kosztach, umowa nie ma żadnych ukrytych zapisów, a każda pożyczka jest zawierana przed notariuszem, co zapewnia jasność warunków i pewność procesu dla klienta.
Najważniejszym kryterium jest rynkowa płynność nieruchomości. Na to składa się wiele czynników takich jak lokalizacja, rodzaj, przeznaczenie, metraż, stan techniczny, stan prawny i inne.
Weryfikacja odbywa się zdalnie na podstawie zdjęć i dokumentów przedstawionych przez klienta. W razie wątpliwości co do stanu nieruchomości możemy zlecić wizytę naszego pracownika celem przeprowadzenia wizji lokalnej.
Nie. Balt Credit akceptuje wszystkie branże i rodzaje działalności.
Wcześniejsze spłaty czy nadpłaty są możliwe i nie wiążą się z żadnymi dodatkowymi kosztami.
Średnio do 5 dni roboczych. Jednak jest to uzależnione od stopnia skomplikowania transakcji i jej złożoności.
Nie, Balt Credit nie pobiera żadnych opłat za rozpatrzenie wniosku ani za wycenę nieruchomości.
Z zasady tak, ale jest to uzależnione od kwoty obciążenia i stosunku kwoty udzielonego finansowania do kwoty hipoteki.
Wszystko zależy od płynności danego typu nieruchomości. O szczegóły zapytaj naszego doradcę.
Tak, ale wymaga to indywidualnej decyzji. W takiej sytuacji wymagamy, aby klient poinformował nas o zagrożeniu spłaty przed wystąpieniem zaległości.
Nie, Balt Credit nie zabezpiecza się na drugim i kolejnych miejscach hipotecznych.
Tak, o ile nieruchomość stanowiąca przedmiot zabezpieczenia znajduje się w Polsce.
Tak. Zabezpieczenie to hipoteka łączna.
Nie. Pożyczkobiorca nie musi być właścicielem, o ile właściciel nieruchomości zgodzi się na obciążenie nieruchomości w ramach pożyczki.
Tak. Właściciel ma pełne prawa do nieruchomości. Może ją wynająć, podzielić, zmodernizować czy nawet sprzedać.
Nie. Koszty oceny przedmiotu zabezpieczenia są po stronie Balt Credit.
Tak, pożyczki Balt Credit nie są wpisywane do żadnych baz bankowych.
Nie, Balt Credit nie weryfikuje historii kredytowej, ani nie sprawdza żadnych baz bankowych.
Nie. Koszty tego typu są w pełni kredytowane.
Tak, o ile jest to jednoosobowa działalność zarejestrowana w CEiDG odprowadzająca składki do ZUS.